4 Ağustos 2014 Pazartesi

  

  Bugün evimiz için eşime özel bir hediye almak istedim, Esasen yüzük, takı vb. hediyeler gibi birşey olmasını istemiyordum. Sıradışı ve farklı olmalıydı hediyem zaman herkes gibi benim içinde değerli olduğu için yöntem bilindiği gibi internetde google sorgulaması yapmak oldu. Konu ile ilgili ilgisiz bir sürü sayfalar buldum ancak burada bulduğum hiç bir site ve ürün önerisi benim istediğim tarzda değildi.

   Sonunda aradığım şeyin dekor bir hediye olabileceği aklımda canlandı tamda ismi gibi dekor hediye diye bir hediye ve ev dekorasyonu sitesi karşıma çıktı. Siteyi ve içindeki hediyeleri inceleme yaparken haz duydum. içerideki ürünlerin  hepsi farklı, hepsi sıradışı ve özel yapılmış gibiydi. Sanki benim için butik bir alışveriş sitesi açılmış gibiydi. Beni Dekor Hediye'de nemi bu kadar etkiledi; içinde ev dekorasyonunda olmassa olmaz olarak nitelendirdiğimiz avize ve aydınlatma ürünleri vardı fakat bu kadar faklı ve bol çeşit aydınlatma sektörünün öncü kentlerinin en işlek yerlerindeki mağazalarda ahi bulmak mümkün değildi dekor hediye sayesinde hepsi ayağımın ucunda değil parmaklarımın ucundaydı bu sıradışı bir deneyim oldu benim için şimdilik dekor hediye isimli siteden hiçbir sipariş vermedim ama sabırsızlık ile sipariş vereceğim günü yani cumartesi gecesini bekliyorum.

   O kadar çok siteden seçtiğim ürün varki hangisini nasıl seçeceğime karar veremedim o yüzden en geniş vaktimin olduğu cumartesi gecesini bekleyip eşim ve evimiz için en özel hediyeyi seçeceğim sizler ilede dekorhediye ile ilgili deneyimlerimi paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.

Tagged:

1 yorum: